tisdag 3 juli 2012

Snacket går..

Första inlägget på Kaffe Snacket! Själva iden var ju att det är när man sitter och fikar hos någon som man får tips om den där goda Tacopajen någon åt i söndags..

Själv tycker jag om att laga mat, mina favoriter är husmanskost MEN jag älskar att sträcka mig längre i matlagningen och göra mera komplicerade eller oväntade rätter! När jag har idetorka så är Arla.se en stooor favorit.. Enkla men smakrika recept.. Och det kommer nog att komma många tips från dom.. Men även andra sidor..

Kanske kommer det även med en och annan efterrätt.. Men inga bakverk.. Jag är usel på att baka och mina kunskaper sträcker sig inte längre än till muffins och sockerkaka.. Bullar har jag inte bakat på kanske 13 år!

Sagt och gjort hoppas även att ni andra kan bidra med denna samling av det göttaste av det göttaste..

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar